Gramy w piktogramy
Szkoła > Innowacje > Szóstka pełna talentów

GRAMY W PIKTOGRAMY

REALIZACJA PROJEKTU w 2018/2019r.
28 maja 2019
ZAJĘCIA Z PIKTOGRAMAMI

Uczniowie klasy IIIa rozwijali umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco. To środek dydaktyczny innowacyjnego pakietu edukacyjnego „Gramy w piktogramy”. Pomaga kształtować umiejętności matematyczne, angażuje myślenie w rozwiązywaniu problemów, pobudza aktywność werbalną (wyjaśnianie, opowiadanie, pytanie, argumentowanie). Uczniowie budują własne strategie rozwiązań, współpracują z rówieśnikami, uczą się akceptacji błędów własnych i kolegów, które są podstawą w procesie uczenia się matematyki.
31 stycznia 2019
PLANSZOMANIA

Uczniowie klasy Ia przynieśli na zajęcia matematyczne gry planszowe. W trakcie planszomanii działy się magiczne rzeczy – dzieci z łatwością wykonywały obliczenia. Obowiązywały zasady: jesteśmy ze sobą i dla siebie, nie oceniamy się, nie krytykujemy, wszyscy robimy to samo – gramy i dobrze się bawimy. Miło było obserwować zaangażowanie, współpracę, widzieć tę radość i uśmiech na twarzach wszystkich graczy.
06 listopada 2018
NAUKA PRZEZ ZABAWĘ - UCZYMY SIĘ KODOWANIA

W ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania uczniowie klasy Ia kształcili umiejętności kodowania - na razie na kartce papieru. Dzieciom zabawa bardzo się spodobała. Każdy mały programista odniósł sukces – poprawnie wykonał rysunek wypełniając kolorami wskazane pola.